Gyakori Kérdések

Miért érdemes szakemberhez fordulni?

A legtöbb párnak ez lesz az első esküvője. A lánykérés után sokan össze vannak zavarodva, hiszen nem tudják, a szervezést hogyan érdemes elkezdeni, mennyibe kerülnek a szolgáltatók és milyen szempontok szerint célszerű őket kiválasztani. A helyszínek, a végtelennek tűnő google oldalak rengeteg fotóst, cinematográfust, dekoratőrt ajánlanak, de vajon ki az igazán profi? Egy rossz választás rossz eredményhez vezethet.  Egy esküvő megszervezése nem csupán a színek, a virágok és a menü kiválasztásáról szól. Sokkal több annál, hiszen logikailag és időben is minden egyes apró részletnek a helyén kell lennie. Az esküvő napján nagyon sok ember dolgozik együtt, akiknek munkáját össze kell hangolni, koordinálni. Mi azért vagyunk, hogy végigsegítsük a párokat ezen az úton és gondoskodjunk mindenről, ami a szervezés során problémát okozhat vagy útmutatásul szolgálhat. Időt és pénzt takaríthatunk meg, hasznos tanácsokkal és a trendeket követve a párok saját elképzeléseit figyelembe véve egy olyan felejthetetlen napot szervezünk, ami egy életre szóló emlék marad.

Hogyan zajlik a szervezés?

A kapcsolatfelvétel után és egy személyes találkozót követően teljes körű szervezés esetén, helyszíni ajánlatokat küldünk, melyek közül, ha valamelyik elnyeri tetszéseteket és természetesen, ha úgy érzitek, hogy mi vagyunk a megfelelő szervezők számotokra, akkor szerződést kötünk. A szerződés megkötése után hétről hétre ajánljuk a szolgáltatókat és ott vagyunk minden találkozón, hogy segíthessük döntéseteket. A hosszú hónapok alatt folyamatosan kapcsolatban vagyunk, szervezzük a találkozókat és támogatunk a kérdéses döntéseitekben. Az esküvő előtti hetekben még intenzívebben beszélünk és találkozunk, hogy minden felmerülő probléma hamar megoldódjon. Precíz forgatókönyvet készítünk és egy utolsó csekklistát küldünk, hogy ne felejtsetek el semmit sem. Az esküvő napján délelőtt már a helyszínen szorgoskodunk, hogy mire ti megérkeztek minden a helyére kerüljön. Aznap végig jelen vagyunk és figyelünk rátok, intézzük az esetleges kellemetlenségeket.  A menyasszonytáncot követően még picit maradunk, aztán fájó szívvel, de elköszönünk, viszont utána sem felejtünk el titeket és kapcsolatban maradunk, ha szeretnétek!

Mi történik az első találkozó alkalmával?

Az első személyes konzultáció során irodánkban várunk titeket, ahol egy finom tea, kávé mellett elmesélitek milyen esküvőt képzeltek el, milyen stílusban gondolkodtok. Mi néhány szóban összefoglaljuk a szervezés menetét és természetesen megtudhatjátok, hogyan dolgozunk. Örömmel válaszolunk a kérdéseitekre illetve mi is igyekszünk minél több olyan információt megtudni rólatok, ami hozzásegít minket ahhoz, hogy minél személyre szabottabb ajánlatot készíthessünk.

Miért fix áron dolgozunk és nem jutalékos rendszerben?

Az esküvőszervezők többsége hazánkban még mindig jutalékos rendszerben, tehát alapvetően ingyen dolgozik. Ha belegondoltok, manapság sajnos semmi nincs ingyen, minden szolgáltatásért fizetni kell. Ha a jutalékos rendszerű szervezést választjátok, akkor érdemes tudnotok, hogy a szervező mindenképpen olyan szolgáltatókat fog ajánlani nektek, akitől magasabb jutalékot vár, tehát nem feltétlenül fogja azt nézni, hogy nektek milyen igényeitek vannak. Csapatunk a hosszú, hónapokig tartó munkáért szervezési díjat számol fel, hiszen fontos számunkra, hogy mindig a ti érdekeiteket képviseljük és igyekszünk olyan szolgáltatókat ajánlani, akik beleférnek a költségvetésetekbe. A szervezői díj az esküvő teljes költségének kis részét teszi ki, de ha belegondoltok mennyi időt és energiát tudunk Nektek megspórolni, akkor talán rájöttök, hogy miért is érdemes esküvőszervező segítségét kérni.